MaNi designar profilkläder till företag med det där lilla extra

MaNi designar profilkläder till företag med det där lilla extra

Bakom varumärket MaNi står två drivna vänner, Malin Sima och Niklas Westerlund från Norrland. Tidigare har vi startat ett företag som heter Asgårdprojects där vi jobbar med olika kreativa samarbeten. Vi har även arbetat med logistik och försäljning inom olika branscher. Vi har erfarenheter inom textil och design och har kärlek till natur och rörelse.

Vår affärsidé bygger på att hjälpa och samarbeta med företag, stora som små, att synas på ett annorlunda sätt. Vi knyter kundkontakter och utökar säljmöjligheter med hjälp av våra kunskaper och våra samarbetspartners.

MaNi är företaget som fixar biffen....vet ni inte vad ni skall köpa för julklapp till era medarbetare? vill ni skapa gemenskap på arbetsplatsen? eller uppmuntra jobbpolarna med något extra kul? MaNi fixar profilkläder med det där lilla extra för just ditt företag till ett event, kick-off eller bara för att.....

-Projektet hoppas vi ska leda till att knyta nya kontakter och ge oss mer erfarenhet inom eget företagande. Varumärket är i startgropen och just nu jobbar vi för att få samarbeten som senare kan leda till positiva vinster och möjligheter till nya projekt, säger Malin Sima.

MaNi är en del av POPTEX, affärsområdet inom Inkubatorn i Borås som drivs av studenter på Textilhögskolan i Borås. Läs gärna artikeln som publicerades i Svenskt Näringsliv 9 november.  http://www.svensktnaringsliv.se/skola/hogskolan/stod-fran-naringsliv-skapar-nya-varumarken_174779.html