Nationella Modeinkubatorn har lanserat sin nya hemsida

Nationella Modeinkubatorn har lanserat sin nya hemsida

Nu har nationella Modeinkubatorn lanserat sin nya hemsida på en ny adress www.modeink.se.

Det sjuder av aktiviteter på Sveriges nationella Modeinkubator, som ser framemot att ta emot fler medlemmar till hösten. Intagningar till Modeinkubatorn sker kontinuerligt så tveka inte att kontakta Gesica eller Emma som driver verksamheten. Kolla gärna in på vår nya hemsida om hur vi kan stötta dig som vill starta ett textil- mode- eller designföretag och kika gärna på våra nuvarande medlemmar.

Om Modeinkubatorn

Modeinkubatorn är en nischad inkubator som verkar för att skapa förutsättningar för entreprenörer inom textil och mode att etablera sig på marknaden. Vi är Sveriges enda renodlade modeinkubator och vi är öppna för alla som har ambitionen att starta och driva företag inom branschen.

Modeinkubatorn är en del av Inkubatorn i Borås och stödjer nationellt nya och befintliga mikro- och småföretag i sin önskan att utveckla sitt koncept, sin affärsidé och verksamhet. Med ökad kunskap om hela processen, från ide till marknad, får företagarna i vår inkubator en grund att stå på för att möta konkurrensen och efterfrågan.

Vi erbjuder en dynamisk process där Modeinkubatorn bistår med aktiv och anpassad management support, produktionsstöd, kommersiella nätverk samt en kreativ tillväxtmiljö med tillhörande kontorsservice, ateljé och maskinpark.