Inkubatorn i Borås är medarrangör till Borås första Näringslivsdag

Inkubatorn i Borås är medarrangör till Borås första Näringslivsdag

Den 6 november arrangerar Borås Stad sin första Näringslivsdag i samarbete med Inkubatorn i Borås. Det kommer att bli en heldag med fokus på inspiration och affärsmannaskap. Evenemanget kommer att äga rum på Textile Fashion Center och riktar sig till stadens alla företag inom alla branscher, oavsett storlek. Dagen kommer att bjuda på inspirerande föreläsningar av bland annat Jan Bylund och Elaine Eksvärd, samt en utställningsdel.

Andra arrangörer som bidrar till denna dag är SP, Svenskt näringsliv, Mecka, Marketplace Borås, Etcetera, Astazero, Top Notch Events, Boråsborås, Borås Tidning, Gina Tricot, Nordea och Arken Konferenscenter AB . Men vi söker fler som vill vara med och arrangera Borås Stads första näringslivsdag. Skulle ni vilja ställa upp som medarrangör eller sponsor? I så fall har vi tre olika paket att välja mellan. Läs bifogad pdf eller kontakta någon av nedanstående personer för mer information.

Inbjudningarna skickas ut i september och priset för att delta kommer att vara 495 SEK. Biljetter kommer att säljas via Ticnet och turistbyrån BoråsBorås.

Mia Claesson, informatör, Borås stad
033-35 71 23 mia.claesson@boras.se

Viktoria Johansson, näringslivsutvecklare, Borås stad
 033-35 70 09 victoria.johansson@boras.se

Anett Kansanen, pressansvarig, Inkubatorn i Borås
 +46 762 74 86 00 anett@ink-boras.se

Sara Axelsson, webbredaktör, Inkubatorn i Borås

Inkubatorn i Borås är medlem i Swedish Incubators & Science Parks, den rikstäckande branschorganisationen, och bidrar till att utveckla det nya näringslivet i Sverige.