Meet Your Makers vill hjälpa nystartade modeföretag

Meet Your Makers vill hjälpa nystartade modeföretag

Företaget Meet Your Makers, förkortas MYM, vill ge möjligheten för nystartade modeföretag att synas. ”Vår idé är att tillsammans med kunden ta fram material för att på bästa sätt nå ut på marknaden", säger Olivia Karlsson, grundare av Meet Your Makers.

Företaget startades hösten 2013 av Emma Axgart och Olivia Karlsson, båda med erfarenhet inom modebranschen. Parallellt med företaget studerar de utbildningen Textil produktutveckling med entreprenör- och affärsinriktning på Textilhögskolan i Borås. Med företaget vill de bidra med resurser nystartade modeföretag ofta saknar. Detta genom att ta fram material som de sedan kan använda till vidare marknadsföring.

Meet Your Makers kan hjälpa dig som kund med allt från modellfotografering till att utforma produktkataloger.

Emma Axgart, grundare, Meet Your Makers
emma.axgart@meetyourmakers.mygbiz.com

Olivia Karlsson, grundare, Meet Your Makers
olivia.karlsson@meetyourmakers.mygbiz.com