Modeinkubatorn bjuder in till en tredagarskurs med David Jones

Modeinkubatorn bjuder in till en tredagarskurs med David Jones

För andra året i rad arrangerar Modeinkubatorn en tredagarskurs med David Jones som har stor erfarenhet inom modebranschen. Kursen kommer att hållas den 8-10 oktober i Borås och gå igenom grunderna i hur du startar och driver ett modeföretag. Ett mer detaljerat program finns att tillgå på Modeinkubatorns webbplats.

Pris inklusive föreläsningar och lunch:
1000 kr exklusive moms för företag
500 kr för medlemmar i Modeinkubatorn
1250 inklusive moms för privatpersoner

Det finns ett begränsat antal platser till kursen och vi rekommenderar att du skickar in din intresseanmälan så fort som möjligt till info@modeink.se.

Välkomna

Kontaktpersoner:
Emma Ivarsson, verksamhetsansvarig, Modeinkubatorn
emma@modeink.se + 46 (0)707 33 30 84

Anna Giöbel, projektledare, Modeinkubatorn
anna@modeink.se +46 (0)737 86 26 24

Sara Axelsson, webbredaktör, Inkubatorn i Borås

Modeinkubatorn är en nischad inkubator som verkar för att skapa förutsättningar för entreprenörer inom textil och mode att etablera sig på marknaden. Vi är Sveriges enda renodlade modeinkubator och är öppna för alla som har ambitionen att starta och driva företag inom branschen.

Modeinkubatorn ingår under Inkubatorn i Borås och stödjer nationellt nya och befintliga mikro- och småföretag i sin önskan att utveckla sitt koncept, sin affärsidé och verksamhet. Med ökad kunskap om hela processen, från ide till marknad, får företagarna i vår inkubator en grund att stå på för att möta konkurrensen och efterfrågan.

Vi erbjuder en dynamisk process där Modeinkubatorn bistår med aktiv och anpassad management support, produktionsstöd, kommersiella nätverk samt en kreativ tillväxtmiljö med tillhörande kontorsservice, ateljé och maskinpark. Vi flyttar under 2013 in i en av Sveriges modernaste kontorsmiljöer och skapar ett kreativt företagslandskap för Sveriges nystartade textil- och modemärken.