En rolig lördag för hela familjen!

En rolig lördag för hela familjen!

Bland mycket annat kul som händer kan du se Rackartygarna uppträda på Hässle torg. Och så visar vi upp våra nya fina lägenheter på Tunnlandsgatan. Vi ses den 24 oktober!

Program lördagen den 24 oktober kl 11-15

HÄSSLE TORG

Hässle torg blir huvudplatsen där du börjar din och familjens dag. Kommer du hit med buss så stannar bussen på hållplatsen utanför Netto. På torget möter du Bostäder i Borås och här startar vår tipspromenad och här delar vi ut matkuponger som du kan använda i våra matvagnar som serverar spännande mat från hela världen (OBS! Först till kvarn och begränsat antal per familj!). Vi bjuder barnen på ansiktsmålning och det blir ponnyridning bakom boulebanan mot Distansgatan. På vår scenvagn på torget uppträder barnens favorit Joxelina.

HÄSSLE TORG -BASKETPLANEN OVAN

På basketplanen bakom Hässle torg kommer det vara fullt ös hela dagen! Här kan du se på Rackartygarna och deras häftiga trix. Du kan också spela Streetbasket med killarna från Borås Basket.

TUNNLANDSGATAN

På Tunnlandsgatan erbjuder vi en fantastisk möjlighet för dig som vill bo i en nyproducerad lägenhet. Totalt bygger vi 71 nya lägenheter i storlekarna 2-4 rum och kök. Lägenheterna blir ljusa och rymliga med öppna planlösningar och fina sällskapsytor. Ljust målade väggar, ekparkett, modernt utrustade kök och badrum med tvättutrustning i lägenheten. Alla lägenheter får dessutom en ny stor balkong och vi sätter solcellspaneler på taket för närproducerad el!Under dagen kan du passa på att ta en titt på två av visningslägenheterna. Har du barnen med dig lämnar du dem tryggt hos våra medarbetare i hoppborgen som ligger på lekplatsen i nära anslutning. När du har tittat på lägenheten bjuder vi på kaffe och bulle!

Ps. Glöm inte lämna in din tipspromenadkupong i vårat informationstält på Tunnlandsgatan - du har chans att vinna en TV!

Varmt välkommen hälsar vi på Bostäder i Borås