Vi fyller 90 år! Välkommen till familjedag på Borås Djurpark söndagen den 12 maj!

Nyhet -

Boråsarnas bostadsbolag i 90 år!
Vi är stadens största kommunala bostadsföretag. Och ett av landets äldsta!
Vi grundades en vinterdag 1923. Vår uppgift då var att förse den växande staden Borås med bostäder för de trångbodda boråsarna. Mycket har hänt sedan dess men uppdraget är det samma idag. Att förse staden med bostäder som passar alla livssituationer och plånböcker. I år är ett speciellt år för oss. Vi firar 90 år.

Vi vill vi fira tillsammans med dig som bor hos oss!
Packa picknickorgen och ta med dig din familj till Borås Djurpark söndagen den 12 maj. Vi slår upp portarna till en härlig familjedag kl 10. Mellan kl 11-14 ordnar vi flera roliga aktiviteter runt om i parken för våra kunder.

Barnen i centrum!
Vi bjuder på ansiktsmålning, trollerikonster av en av sveriges duktigaste trollkarlar, rittävling och mycket mycket mer!

Ps. För att ta del av det fria inträdet behöver du ta med dig din senaste hyresavi. När du visar upp den i entrén får du ett märke. Fäst det på  dina ytterkläder för att ta del av de aktiviteter som anordnas under dagen.