Klubb Majviken invigd

Nyligen invigdes Klubb Majviken, den senaste delen av Bostadsbolagets livsstilsboende Next Step Living i Majviken. Många nyfikna hyresgäster deltog och passade på att prova bland annat träningsmaskiner och solstolarna i Oasen. Lokalerna som tillsammans utgör Klubb Majviken ligger i en avskild del av huset och där erbjuds husets hyresgäster upplevelser med fokus på hälsa och välbefinnande. Den totala ytan är 350 m².

Klubb Majviken innehåller såväl ett gym och träningsstudio som ett film- och spelrum och hobbyrum. Där finns även möjlighet att få kroppsbehandlingar, bada bastu och njuta av simulerade solstrålar i vilrummet. Aktivitetsrummet Akvariet kan hyras för exempelvis kalas och matlagningskurser, där finns även målarstafflier för den konstnärlige.

Mer information om Klubb Majviken och fler bilder från invigningen finns på nextstepliving.se.