Bovision fördjupar sitt samarbete med Mspecs – för en effektivare marknadsföring av bostäder

Nyhet -

Bovision, Sveriges första bostadsportal, fördjupar nu sitt samarbete med Mspecs i form av en ny integration mellan mäklarsystemet Mspecs och bovision.se. Bovision erbjuder en bostadsportal där mäklare, fastighetsägare och bostadssökande möts på olika plan av bostadsresan. Denna nya koppling kommer göra processen med överföring av bostadsdata både snabbare och smidigare än tidigare.

Sedan starten 1996 har Bovision kunnat erbjuda en bostadsportal där mäklare, fastighetsägare och bostadssökande möts på olika plan av bostadsresan. Med över 1 miljon publicerade bostadsannonser och över 27 års erfarenhet i branschen har Bovision etablerat sig som en av de större bostadsportalerna i Sverige idag, med en stark varumärkeskännedom. Bovision arbetar kontinuerligt med att förenkla överföringen av bostäder från mäklar/fastighetssystem in till portalen.

Mångårigt samarbete

Bovisions och Mspecs samarbete sträcker sig många år tillbaka och tillsammans strävar de efter att ligga i framkant när det kommer till innovativa lösningar för att förbättra och förenkla arbetet med att överföra bostadsdata från mäklarsystemen, med användaren i fokus. Bovision har nu utvecklat en ny typ av koppling mot Mspecs, vilket kommer att göra överföringen av bostäder snabbare och smidigare än någonsin tidigare. Det innebär att mäklare och fastighetsägare som använder Mspecs kan förvänta sig en mer sömlös process framöver. Detta är något som inte bara sparar tid, utan även minimerar stressen, ökar användarvänligheten och maximerar möjligheterna för marknadsföring så att bostäderna syns för rätt spekulanter.

En integration som gynnar alla parter

Denna nya integration kommer att gynna alla parter på lång sikt. Både Bovision och Mspecs kommer fortsätta att vara en pålitlig partner till svenska mäklare och fastighetsägare, samt sträva efter att vara en ännu mer självklar del när det kommer till marknadsföring av bostäder.

Bovision ser fram emot vad framtiden har att erbjuda för att lyfta detta mångåriga partnerskap mellan Bovision och Mspecs.

Bovision kommer framöver även byta ut befintliga kopplingar till resterande mäklarsystem.