Sextio miljoner för drömvilla i Djursholm

Drömmer du om en villa i Djursholm med sjötomt och har 60 miljoner sparade så finns möjligheten att slå till nu.

Dyrast villa som ligger ute på Bovision denna vecka är nämligen en villa på Aslögsvägen i Djursholm. Begärt pris är just 60 miljoner kronor.

Det är en tvåplansvilla på 380 kvadratmeter med nio rum, strandtomt i sydväst och en tomt på 2 500 kvadratmeter som är till salu.

Säljare är  Magnusson Fastmäkleri. De berättar i annonsen att villan har ett insynsskyddat läge på egen udde med lång strandlinje som bjuder på sandstrand, klippor och hamnanläggning. Huset, som är helt renoverat, är beläget högre upp på tomten och har en läcker privat pooldel med sällsynt bra kvällssol.

Vem drömmer inte om ett sådant hus! Men det var det där med accepterat pris: 60 000 000 kronor. Några faller nog tyvärr bort tidigt i budgivningen!