Boxon lanserar 12 nya webbsiter!

Som ett led i att stärka Boxons varumärke och för en ökad synlighet på nätet, lanseras vi nu en modernare webb för alla intressenter till Boxon.

Efter 4 månaders intensivt arbete, tillsammans med Webbyrån Petra, presenterar nu Boxon inte mindre än 12 olika websiter. Dessa representerar koncernen Boxon och våra tre affärsområden Boxon Pak, Boxon Mark och Boxon Bulk. Inom varje affärsområde återfinns också landsspecifika websiter. Den primära målgruppen är våra kunder som nu enklare skall kunna hitta både oss och vad vi kan erbjuda.

”Detta är en första viktig satsning inom Boxon på digitala kanaler och vi kommer att fortsätta utveckla vår närvaro på nätet” säger Anders Rosberg, vice Vd Boxon AB.

Surfa gärna in på någon av våra nya webbsiter. Nedan hittar du addresserna till de svenska versionerna.

www.boxon.se

www.boxonpak.se

www.boxonmark.se

www.boxonbulk.se

• webb
  • digitala kanaler
  • lansering
  • hemsida

Boxon grundades 1932 som Ramlösa Lådfabrik i Ramlösa utanför Helsingborg. Idag har vi verksamhet i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland, Holland, Belgien, Storbritannien, Frankrike, Island, Baltikum, Polen,Österrike och Kina under varumärket Boxon.