Inbjudan till nätverksträff och middagskryssning den 26 maj med start 16:30

Välkommen till nätverksträff och middagskryssning den 26 maj!

Vill du få den senaste informationen om vad Initiativet Hållbara Hav gör för Östersjön och samtidigt knyta värdefulla kontakter inom vårt nätverk? - Då bör du inte missa möjligheten den 26 maj!

Du som representerar ett företag eller en organisation är välkommen till nätverksträff i salongen på briggen Tre Kronor af Stockholm, måndagen den 26 maj med start kl.16:30 på Örlogsvägen 11, Kastellholmen. Vi samlas för nätverksträff ombord kl.16:30 och vid 18:00 avgår briggen med de som vill följa med på middagskryssningen.

Du kan välja om du vill delta i båda evenemangen eller bara det ena av dem.

Nätverksträffen är kostnadsfri men middagskryssningen kostar 600 kr för dig som representerar ett företag eller en organisation.

Nätverksträff 16:30-17:30 samt mingel till 18:00
Plats: Örlogsvägen 11, Kastellholmen.Nätverksträff kl 16:30 - 18:00.
Vi samlas i salongen på briggen Tre Kronor af Stockholm. Fika med tilltugg serveras, vi presenterar oss, samt företag/organisation, för varandra. Därefter berättar Anders Mannesten om Initiativet Hållbara Hav. Träffen avslutas 17.30 med nätverkande och mingel som pågår fram till 18.00.

Middagskryssning kl 18:00-22.:00
Briggen lämnar Kolskjulskajen, Örlogsvägen 11 kl. 18.00 och vi seglar dit vinden bär oss. Under resan avnjuter vi en tvårätters middag. Det finns gott om möjligheter att mingla med övriga gäster och med oss som arbetar inom Initiativet Hållbara Hav. Seglingen avslutas kl. 22.00 vid Kolskjulskajen, Örlogsvägen 11.

Passa gärna på att bjuda med någon affärsbekant eller tag med dina kollegor så att även de får möjlighet till information om vad Initiativet Hållbara Hav gör och vad det kan betyda för deras företag. Nätverksträffen är kostnadsfri och som representant för ett företag eller organisation erbjuds du middagskryssningen för 600 kr (ord. pris är 995 kr). Om du har fribiljetter kan du även använda dem.

Medlemsbiljetter i Initiativet Hållbara Hav gäller också för denna segling.

Boka här http://simplesignup.se/event/44803

Vi ser fram emot att träffa dig ombord!

För mer info ring 070-422 78 19 eller maila till sture.haglund@briggentrekronor.se

• hållbar segling
  • nätverksträff