Webbinarium med BrightCom, Business Central och Ongoing WMS

Pressmeddelande -

Varför fungerar Ongoing WMS så bra med Business Central från BrightCom? Webbinarium.

Business Central och Ongoing WMS

Ett WMS (Warehouse Management System) är ett kraftfullt system som är utformad för att strömlinjeforma och förenkla logistik- och lagerprocesserna i ditt företag. Med ett användarvänligt gränssnitt ger Ongoing dig möjlighet att effektivt hantera lager och logistik genom att ge en översikt över alla lagerobjekt i realtid, deras kvantiteter och exakta platser. Skapa och spåra beställningar med lätthet med hjälp av Ongoing, vilket säkerställer en smidig orderhantering från plockning till packning och leverans direkt till dina uppskattade kunder. Genom att utnyttja detta avancerade system får din lagerpersonal enkel åtkomst till väsentlig information, som vilka varor som ska plockas, den optimala plockningsplanen och den exakta adressen för varje försändelse.

BrightComs kunders som använder Ongoing gör det antingen via en 3PL aktör, externt lager, eller som en utökning av Business Central. Oavsett används BRC Logistics för Ongoing som integrationsplattform.

Anmälan här

Ämnen

BrightCom digitaliserar små och medelstora företag genom att ge alla möjligheten att basera sin verksamhet på ett komplett affärssystem. Vår paketering av Microsoft Dynamics 365 Business Central tillsammans med vår implementering av affärssystemet gör så att alla företag och organisationer kan införa det och bli mer effektiva.

Mats Gustafsson

Presskontakt VD +46706996561

Affärssystemet Microsoft Dynamics 365 Business Central till bästa pris för alla företagare. Årets Dynamics Business Central Partner i Sverige.

Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV) är ett integrerat affärssystem från Microsoft utvecklat för mindre och medelstora företag. BrightCom erbjudande är att ni hyr Microsoft Dynamics 365 Business Central som tjänst vilket innebär att BrightCom står för licenser samt sköter driften av er applikation. Ni slipper all administration av service, support och säkerhetskopiering. Tjänsten levereras till en fast kostnad baserad på antalet och typen av användare och inkluderar alla kringtjänster såsom hårdvara, hosting, drift och support. BrightCom kallar sin tjänst Microsoft Dynamics Business Central Online och är molnbaserad (cloud). och bygger alltid på den senaste versionen av systemet.

Även företag med en eller ett fåtal användare kan genom BrightComs erbjudande nu använda Microsoft Dynamics NAV till en rimlig kostnad. Vi ser det som att vi demokratiserar marknaden för affärssystem.

BrightCom
NORDENSKIÖLDSGATAN, 24