Nu startar vi!

Nu startar vi!

Projekteringen har precis påbörjats och vi tar första spadtaget i slutet av maj.

I absolut bästa läge, mitt i liftsystemet kommer ett helt nytt område i Lindvallen att växa fram. Brf Timber Heights kommer att byggas i Sälens hittills mest exklusiva område, högre upp i liftsystemet än vad man någonsin tidigare byggt.

-Det känns riktigt bra att vi nu har kommit igång med projektet och kan bygga dessa fantastiska enheter tillsammans med Erlandsson Bygg, säger Kent Norström, Timber Heights AB.

Det kommer garanterat att bli ett unikt område innehållande allt man kan önska sig av ett fjällboende!

-Tillsammans kommer vi att skapa fantastiska boenden med genomtänkta planlösningar, höga funktionskrav och exklusiva materialval med geniun känsla, säger Jennie Sahlsten, VD Erlandsson Byggkoncernen.

Slutbesiktning och inflytt av första etappen beräkanas till mars 2020.