Efter 10 år återvänder Brothers till Valbo Köpcentrum

I juli 2013 packade Brothers ner den sista skjortan i flyttkartongen. Nu, efter 10 år, återvänder Brothers till Valbo. Den 25 maj öppnar Brothers sin 42:a butik i nyrenoverade och utvecklade Valbo Köpcentrum.

Den 180 kvm stora Brothers butiken med ett fantastiskt läge har ett uppdaterat butikskoncept, allt för att ge kunden den optimala köpupplevelsen.

Christopher Englinde, VD på Brothers, säger

- Det är fantastiskt roligt att få öppna nya butiker men att få möjligheten att återvända till en ort och möta både nya och gamla kunder toppar det mesta! Vi blev glatt överraskade när vi besökte Valbo Köpcentrum och såg vilken fantastiskt fin resa de gjort de senaste åren. Här finns alla möjligheter till en lyckad återetablering.

Han fortsätter:

- För oss på Brothers är kundbemötande och service det absolut viktigaste, en vision vi också delar med Valbo Köpcentrum. Vi ser vi fram emot att välkomna våra kunder och visa upp vårt breda sortiment och vår expertis inom herrmode – vi har kläderna, oavsett tillfälle - allt för att hjälpa mannen att vara sitt bästa jag.

Under öppningshelgen, 25 – 28 maj, finns mängder att öppningserbjudanden för den shoppingsugne. Butiken erbjuder förutom Brothers egna varumärken East West och Riley, externa varumärken så som Lee, Ljung, Whyred, Calvin Klein m.fl.