Blekinge Årets Studentregion 2005

Styrelsen för Sveriges Förenade Studentkårer har utsett Blekinge till Årets Studentregion 2005. Med anledning av detta inbjuds till presskonferens. Plats: Konferensrum Ankaret, plan 2, Kanslihuset, Campus Gräsvik, Karlskrona. Tid: Måndagen den 27 september klockan 15.30. Närvarande: Samuel Henningsson, ordförande i ledningsgruppen, Blekinge Studentregion 2005. Lars Haikola, rektor, BTH Christina Mattisson, kommunalråd, Karlskrona JanAnders Palmqvist, kommunalråd, Ronneby Kristiina Kosunen Eriksson, kommunchef, Ronneby Anna-Lena Cederström, kommunchef, Karlskrona Ulrika Nordén Johansson, näringslivssamordnare, Karlshamns kommun Representant för Blekinge Studentkår Jessica Eriksson, projektassistent, Blekinge Studentregion 2005 För ytterligare information kontakta Mia Trahn, pressansvarig, Blekinge Studentregion 2005, mia.trahn@ronneby.se, 0733-170383. Vill du veta mer om Blekinge Tekniska Högskola? Gå in på www.bth.se.

• Blekinge