Loka Likes Hallonlakritsskalle!

Loka Likes Hallonlakritsskalle!

Bubs har inlett ett samarbete med Spendrups och varumärket Loka. Resultatet är en unik dryck i form av kolsyrat, bubblande vatten med smak av Hallonlakritsskalle. Loka Likes
Hallonlakritsskalle finns nu i handeln.

Den nya drycken från hälsokällan i Bergslagen ingår i serien Loka Likes Candy. Tidigare smaker från Loka Likes har varit t ex citronpaj, jordgubbsglass och chokladmilkshake. Förutom stor-
säljaren, Hallonlakritsskalle, har sommarens mest oväntade törstsläckare smaken av godis-
bitarna rosa svampar och persika.

”Samarbetet med Loka Likes Candy känns otroligt spännande. Hallonlakritsskallen är en av de mest sålda godisbitarna i Sverige och har en av de största svenska fansidorna på Facebook.
Det ska bli intressant att se fansens reaktioner. Vattnet smakar verkligen som godisbiten”, säger Henrik Elfwing, VD på BUBS Godis.

Loka Likes Candy lanserades i servicehandeln för några veckor sedan och under v 23 är det dags för dagligvaruhandeln. De tre varianterna ingår i Lokas sortiment under en begränsad period.

Mer information:
VD Managing Director, BUBS Godis