Pressmeddelande -

Läs om oasen Nynäs Havsbad i senaste numret av Tidningen Kongress, i PDF- format

– Lämna klockan hemma uppmanar Malin Kidby, Nynäs Havsbad. Några klockor har vi inte, hos oss står tiden still. Här blir man omhändertagen, för att ha det bra, äta gott och koppla av.

– Här ger vi full service, så att man som gäst helt och hållet ska kunna engagera sig i den konferens eller SPAupplevelse om man är här som privatperson.

Tidningen kongress produceras av Informatör, som också driver nyhetstjänsten Bulletin.se, www.bulletin.se

Bulletins nyhetstjänster:

Bulletin Turism, www.bulletinturism.se. En nyhetstjänst med fokus på upplevelser, kultur och resor, resmål och lite annat som är intressant för folk i farten som gillar att resa. Här kan företag och privatpersoner publicera sina nyheter och sitt tyckande och dela med sig av erfarenheter, produkter och tjänster. Och här kan även du bidra med den information som du vill dela med dig av. Till exempel texter om dina favoritresmål och andra upplevelser med anknytning till resande och turism.

Bulletin Konferens, www.bulletinkonferens.se. En nyhetstjänst med fokus på affärsresenärer och dig som konfererar. Här kan olika företag och privatpersoner som vill dela med sig av erfarenheter, produkter och tjänster, publicera sin information. Och här kan även du bidra med den information som du vill dela med dig av. Till exempel texter om dina favoritresmål, fantastiska konferensanläggningar, bästa SPA eller golfbana och andra upplevelser med anknytning till resande.

Resnytt 55plus, www.resnytt55plus.se. Denna nyhetstjänst vänder sig till dig som är 55 plus, med jordnära nyheter och information från företag och privatpersoner som vill dela med sig av erfarenheter, produkter och tjänster. Och här kan även du bidra med den information som du vill dela med dig av. Till exempel texter om dina favoritresmål, fantastiska konferensanläggningar, bästa SPA eller golfbana och andra upplevelser med anknytning till resande.

Göran Rydell, 0709-32 45 00

goran.rydell@bulletin.se

www.Bulletin.se

Informatör hjälper företag och organisationer att synas i medier och på Internet. När det gäller pressmeddelanden har vi medarbetare som har erfarenhet av att jobba på båda sidor, på tidningsredaktioner och på informationsavdelningar.

• 55 plus
  • aktivitet
  • kick off
  • konferens
  • möten
  • senior
  • turism
  • resor
  • föreläsare

• Stockholm

Informatör hjälper företag och organisationer att synas i medier och på Internet. När det gäller pressmeddelanden har vi medarbetere som har erfarenhet av att jobba på båda sidor, på tidningsredaktioner och på informationsavdelningar.

Göran Rydell