BUSFABRIKEN ÖPPNAR I UPPSALA

Busfabrikens senaste tillskott av anläggning kommer snart att slå upp portarna i Uppsala. Vi är mycket stolta över att få öppna en Busfabrik i f.d. postterminalen på Rapsgatan i Fyrislund i Uppsala. Vi kommer att erbjuda våra besökare en vild och häftig Busfabrik med dinosaurie tema och med dinosaurier i riktiga storlekar. Anläggning blir på 5.400m2 säger Marknads & Kommunikations ansvarig Niclas du Hane.

• -Vi erbjuder besökarna att boka sina födelsekalas/party hos oss med spännande teman samt att vi har gjort plats för en massa nya cool attraktion. Kom och testa våra nya fräcka och coola specialradiobilar plus en massa andra nya skojiga attraktioner. Busfabriken erbjuder alltid fri Wi-Fi, fri parkering och gratis inträde för vuxna och barn under 1 år.

• Stockholm

Busfabriken har idag 9 anläggningar och vi finns i Halmstad, Linköping, Norrköping, Helsingborg och Malmö. Vi finns även i Norge, Oslo, Sarpsborg och Skien. I Danmark finns vi i Kokkedal/Köpenhamn.

Årligen besöks Busfabriken av över 1 miljon besökare totalt. Se mer info på www.busfabriken.se.

För mer information:

Kontakta