Greta Gris - nytt dukningsset till barnkalaset på Butterick’s

Greta Gris - nytt dukningsset till barnkalaset på Butterick’s

Duka upp till fest med motiv från allas favoritgris Greta Gris med vänner. Nu finns en ny kollektion av dukningsset på Butterick’s, till årets alla barnkalas. Ett härligt sortiment med färgglada muggar, tallrikar och servetter.

Greta Gris och hennes lillebror George älskar fester. Fixa ett festligt Greta Gris-party med färgglada artiklar med motiv från serien. Bjud in till ett härligt kalas med dans och hopp i lerpölar.

I dukningssetet ingår tallrikar, muggar och servetter. I kollektionen finns även girlang och bordsduk.

Tre tips till ett Greta Gris-kalas:

• Flytta kalaset utomhus – frisk luft och större utrymmen att leka på. Be kalasgästerna att klä sig efter väder och kanske kan några hopp i leriga pölar ingå i utomhusleken.
  • Dansstopp – Greta Gris och hennes vänner älskar att dansa och dansstopp är en favorit. Låt barnen dansa, pausa och försöka stå så still som möjligt utan att sedan behöva åka ut. Roligare om att får vara med. Dans funkar lika bra ute som inne.
  • Godispåsen – obligatorisk vid hemgång men behöver inte bara fyllas med godis. Lägg i en skämtartikel till barnen att ta med hem för att skoja med föräldrar och syskon.

Idag har Butterick’s butiker i Stockholm, Täby, Göteborg, Malmö, Lund, Halmstad och Helsingborg. Butterick's finns även som shop-in-shop i Barkarby, Kungens Kurva, Uppsala och Tidaholm samt naturligtvis också webbutiken www.buttericks.se Vi agerar även som grossist åt återförsäljare runt om i Skandinavien via www.leco.se