Faktablad - bwin live odds

bwin live odds
bwin uppfann live odds 2002: För första gången var det möjligt att satsa på sportevenemang medan de pågick. Sedan dess har bwin har fortsatt att bygga vidare på sin ställning som den ledande leverantören av live odds: Från 2004 och framåt har kunder haft möjlighet att placera kombinationsspel (en kombination av två eller flera satsningar, där spelarens odds multipliceras tillsammans) live. Under 2005 har både ljud och video från evenemang integrerats i live odds-plattformen. Spelutbudet av live odds har utökats till att omfatta upp till 150 evenemang varje dag. För närvarande erbjuder bwin live odds dygnet runt på evenemang som äger rum över hela världen.

Det mest spännande sättet att spela på sport odds
Den mest fascinerande aspekten av live odds är att oddsen förändras under evenemanget, ofta inom några sekunder. Sportstatistik informerar användaren om läget och de viktigaste händelser - från början av ett sportevenemang ända fram till sista avblåsningen eller målflaggan. Bwins oddssättare beräknar odds och reagerar på händelser under matchen precis som vadslagningen hos användarna - med upp till 150 spel samtidigt på varje evenemang.

Gratis video och kommentering - live odds är underhållning
Live odds är mer än bara spel - live odds är underhållning. Videostreaming och ljudkommentar garanterar maximera upplevelse. Exempelvis kan bwin-kunder titta på de bästa europeiska fotbollsligorna och tennisturneringar i Grand Slam gratis i realtid samtidigt som de satsar på odds.

Live videostreaming av toppevenemang inom sport med live odds
bwin har förvärvat sändningsrättigheter till flera sportevenemang, som man också erbjuder live odds till. Bland annat tyska Bundesliga, italienska Serie A och B, Portugals Liga Sagres samt UEFA-cupen och VM-kval. Beach Volleyball (Swatch World Tour, Nestea European Tour, Smart Beach Tour) är också en del av videoportföljen, liksom handboll, basket och volleyboll och tennisturneringar som US Open och ATP-touren. Många av dessa idrottsevenemang kan endast ses på bwin. Sportfans kan titta på upp till 1000 evenamang varje månad via live stream.

• bwin
  • online betting