by Crowd 1 av 20 företag på Åre Kapitalmarknadsdagar

by Crowd är ett av tjugo utvalda inkubatorföretag som kommer att delta i pitch-eventet på Åre Kapitalmarknadsdagar 27-28 mars 2014. Man ska ge en kort presentation av sin affärsidé för ett stort antal betydelsefulla investerare från hela Norden.

Från Uminova Innovation deltar förutom by Crowd även företagen Content Central och KriMag.

- "Det här känns riktigt roligt! Jag ser fram emot att både testa vår pitch för en erfaren publik och att träffa andra deltagare på mässan. Sedan är det fantastiskt kul att vi är ett av tjugo bolag från hela Sverige!" berättar Jenny Boberg, som kommer att representera by Crowd under eventet.

Pitch-eventet startar på morgonen den 27:e mars och är uppdelat i tre moment. De tre bästa presentationerna tävlar i finalen om 100 000 kronor. Under de två dagarna kan man som deltagare på eventet prata med samtliga inkubatorföretag som kommer ha egna utställningsplatser.

För 5:e gången i ordningen arrangeras Åre Kapitalmarknadsdagar och utgör nationalarenan för kapital och finansiering i Sverige. Fokus ligger på affärer, investeringar och nya kontakter. Här finns några av de mest intressanta bolagen och politikerna på plats, samt ägare, koncernledningar, viktiga aktörer, intressenter och några av de bästa tillväxtbolagen i Norden.

by Crowd tillhandahåller två plattformar; Jobs by Crowd och Sales by Crowd, som båda syftar till att främja tillväxt utan risk. Från och med januari 2014 finns även Investor by Crowd som beta. Vi riktar oss mot de företag som söker tillväxt - antingen genom att partnerskap, affärer, investeringar eller anställning - utan att för den skull riskera ett stort kapital. Hos oss kostar ingenting förrän du faktiskt får ett resultat. by Crowd står för socialt ansvarstagande, vi uppmanar alla som gör en förtjänst på våra plattformar att donera till välgörenhet samtidigt som vi garanterar att skänka 20 % av framtida årsvinster till välgörande ändamål. Under 2014 fortsätter vi samarbetet med Hand in Hand, SOS Barnbyar och Plan Sverige.

Besök oss gärna på våra plattformar; https://jobsbycrowd.seoch https://salesbycrowd.se

I mitten av Januari kan du även besöka https://investorbycrowd.se