by Crowd lanserar bycrowd.se

I dagarna lanserar by Crowd sin nya hemsida www.bycrowd.se i syfte att skapa en hub med information och länkar kring by Crowd som företag och de tre olika affärsplattformarna Sales by Crowd, Jobs by Crowd och Investor by Crowd.

Det är många som lyfter på ögonbrynet när de får veta att by Crowd bara funnits i knappt ett år. Från att ha startat med plattformen Sales by Crowd har man i snabb takt utvecklat och lanserat även Jobs by Crowd och Investor by Crowd i syfte att ta plats på marknaden som ett företag för tre viktiga tillväxtfrågor: behovet av kompetens, affärer & partnerskap, samt kapital.

I samband med den nya hemsidan kommer även förändringar i kommunikationen genomföras för att skapa samlade, mer överskådliga kanaler för företaget. Från och med juli kommer by Crowd kommunicera från en Facebook-sida, en Twitter och en sida på Linkedin. Dessa kommer vara gemensamma kanaler för samtliga aktiviteter i företaget.

By Crowd ser fram emot att ta sitt varumärke ytterligare ett steg i utvecklingen mot att bli en komplett marknadskanal för små till medelstora företag som söker tillväxt.