Bygghandlare hjälper sina kunder att synas!

Bygghandlare hjälper sina kunder att synas!

XL-BYGGPARTNER har tagit fram ett nytt koncept för sina kunder byggföretagen att på ett enkelt, smidigt och prisvärt sätt erbjuda olika typer av företagsprofilering. Det handlar bl.a. om arbetsplatsskyltar, banderoller, bildekor, verktyg och arbetskläder som kunderna kan få köpa med sin logga på till kraftigt subventionerade priser. Även trycksaker och t.om. hemsidor finns med i erbjudandet.

-"Vi förenklar för våra kunder och hjälper till att beställa olika typer av profileringsmaterial till dem. Om vi får synas tillsammans med dem med vår logga, vilket vi gärna gör, kan vi dela på kostnaderna och därmed erbjuda riktigt konkurrenskraftiga priser." säger Johan Rosendahl, marknadsansvarig på XL-BYGGPARTNER.

En broschyr är framtagen (finns bifogat) med de olika erbjudandena och beställning sker hos kundens kontaktperson hos någon av XL-BYGGPARTNERS proffsbutiker. -"Detta är ett för oss mycket attraktivt sätt att marknadsföra oss. Det är väldigt värdeskapande för oss att få synas tillsammans med våra proffsiga kunder på exempelvis deras arbetsplatser, på deras arbetskläder och verktyg. Har de ingen färdig högupplöst logotype kan vi hjälpa till även med det" avslutar Johan.