BOA - Bo Andrén AB är utsedda till årets leverantörspartner år 2020!

Bo Andrén AB årets leverantörspartner 2020!

Byggarnas Partners årliga informationsträff med sina leverantörer hölls detta år som ett digitalt möte med ca 40 deltagare den 22 februari. Vid mötet tilldelades Bo Andrén AB (BOA) titeln "Årets leverantörspartner 2020". Det är sjätte året i rad utmärkelsen delas ut och det är första gången Bo Andrén AB erhåller den.

Motiveringen lyder:

"Tack vare er mycket goda leveransförmåga, ert fina stöd från kundtjänst, säljare och era digitala hjälpmedel samt med ett brett sortiment av hållbara och schyssta produkter. Detta i kombination med en ärlig öppen kunddialog, ett långsiktigt bra partnersamarbete och en kraftig volymökning under 2020 så tilldelas ni välförtjänt denna utmärkelse."

- "Det är med glädje och stolthet som vi tar emot priset som årets leverantör till Byggarnas Partner 2020. Vi uppskattar det samarbete vi har där fokus är att utveckla gemensamma affärer." säger Lennart Ideskär, försäljning & marknadschef på Bo Andrén AB.

Vem som blir "Årets leverantörspartner" bedöms utifrån svaren på en enkät bland medarbetare på Byggarnas partner där poängen för gemensamma säljinsatser och proaktivitet väger tyngst i bedömningen. Också volymutvecklingen för det gångna året räknas med i underlaget.