Byon öppnar sin första brand store

Inredningsvarumärket Byon öppnar sin första brand store

Byon har med tiden blivit ett koncept som är mer än bara inredning. Det är ett sätt att se varje dag och livet i stort. Något som kommer sätta tonen när varumärket nu öppnar sin första brand store på Åhléns City i Stockholm. Som en egen värld full av oväntade färgkombinationer, energi och lekfullhet. När du kikar in här, kommer du aldrig att vilja gå hem!

Under senaste åren har Byon gjort en omfattande resa men ny visuell look och lansering av en egen e-handel. Nu tar man nästa steg på resan med målet att få fler att upptäcka varumärkets inspirerande och lekfulla koncept - en egen brand store!

– Vi har en livsfilosofi som skiljer sig från många andra varumärken. Byon måste upplevas, vi är en värld avlekfull design med mycket färg, form och attityd. Med en egen brand store tror vi fler förstår vårt koncept och det som vi vill förmedla, säger Sara Wernerby, marknadschef på Sagaform AB med varumärket Byon design.

Byon älskar att utmana och överraska, något man alltid gör med stor självsäkerhet och varmt hjärta. Varumärkets nya butikskoncept har ledordet kontraster och ska få oss att reagera och agera. Man vill bli en egen värld där människor kan gå in för att inspireras, bli glada och få energi.
– Vår brand store kommer vara som Byon, maxad och mixad av oväntade kombinationer mellan färger, former, mönster och strukturer. Hos oss är allt rätt och ingenting fel. En lekfull frizon i vardagen, säger Sara Wernerby.

Byon’s brand store är den första av flera och kommer ha stora delar av sortimentet representerat. Byon brand store öppnar den 2 juni och ligger på våning 2 på Åhléns City Stockholm.