Bythjul - årets däckbutik 2012!

Bythjul - årets däckbutik 2012!

Bythjul var nominerade av Prisjakts medlemmar både till Årets nätbutik och Årets däckbutik, en ny specialkategori 2012. Bythjul vann alltså utmärkelsen Årets däckbutik. Det här visar att vi har många nöjda kunder, och det är ett stort erkännande som vi är väldigt glada över, säger Bythjuls VD, Torkel Hallander.

Från den första till den 14 november kunde alla Prisjakts medlemmar nominera sina favoriter bland över 3500 listade nätbutiker till huvudpriset ”årets nätbutik” där Bythjul.com blev en av de 10 nominerade. Under resterande period i november pågick röstningen på de 10 finalisterna samt övriga kategorier - däriblande Årets däckbutik. Det blev en tät kamp i den åtråvärda utnämningen Årets nätbutik som tillslut Inet drog hem. Bythjul knep dock segern för Årets däckbutik 2012.

Prisjakt presenterade nyligen vinnarna där följande utlåtande löd om vinnaren för Årets däckbutik:

”Bythjul var tidigt ute att sälja däck på nätet. Idag är man en av de mest namnkunniga i Sverige och ligger fortfarande i topp i sin bransch. Med en av Sveriges snyggaste webbutiker och blixtsnabba leveranser har Bythjul ett fast grepp om den svenska nätdäckmarknaden.”

Det är extra roligt att Prisjakt noterar vårt arbete med andra faktorer än bara pris - självklart har vi alltid attraktiva priser, men vi jobbar också hela tiden på att erbjuda en hög servicegrad i form av exceptionell kundservice, snabbast leveranser och en enkel och smidig webbshop. Ser vi till våra kundomdömen är det ofta dessa faktorer som uppmärksammas, säger Torkel Hallander.

www.bythjul.com | www.byttdekk.com | www.tyremate.com | www.goodgrip.co.uk | www.goodgrip.de | www.goodgrip.dk