Bythjul.com lanserar däck till MC. Få experthjälp att hitta de mest passande däcken till ditt fordon

Det ska vara enkelt att byta däck. Bythjul.com utökar sitt sortiment och lanserar nu däck till MC. Efter att ha drivit e-handel för personbil och lätt lastbil under många år breddar de nu sin verksamhet. Har du både bil och MC i din ägo kan du från och med nu vända dig till en och samma butik för nya däck och fälgar till dina fordon!

Bythjul.com blev en certifierad näthandel 2002. Sedan dess har de guidat mer än 500 000 nöjda kunder genom hela processen från val av däck och fälgar till att boka tid för montering hos närmaste däckverkstad. Dina däck levereras snabbt och enkelt hem eller till ditt val av verkstad. Boka och betala din verkstadstid redan vid köptillfället för en ännu smidigare affär.

Fokus har länge varit att bli en helhetsleverantör för dig som på ett säkert sätt behöver ta dig från A till B, oavsett om ditt fordon har två, tre, fyra eller sex hjul. Henrik Bjurhem, Business Manager på Bythjul, är stolt över satsningen: ”Vi är väldigt glada över att kunna erbjuda våra kunder ett brett sortiment av MC-däck av högsta kvalitet”.

Bythjul gör det smidigt för dig som kund att handla genom att testa och välja de bästa däcken på marknaden. Redan från lansering erbjuds kunden ett sortiment av MC-däck från Bridgestone, Pirelli, Michelin och Metzler. Sortimentet håller på att byggas och kommer att breddas ytterligare under den närmsta perioden. I lagret med över 100.000 däck och ett stort antal fälgar finns alltid något som passar ditt fordon. Bythjul erbjuder ett högkvalitativt urval med över 25 000 olika produkter av däck, fälgar och kompletta hjul.

Bythjul är det enkla sättet att byta från vinter- till sommardäck med snabba och klimatanpassade leveransmöjligheter. Välkommen till din one stop shop på nätet som hjälper dig att spara både tid och pengar. Få experthjälp att hitta de mest passande däcken till ditt fordon - nu även till MC!

Presskontakt:

Frida Karlsen