Bythjul hjälper kunderna att välja klimatsmarta fraktalternativ: hemleverans med Airmee i ytterligare fem städer!

Det ska vara smidigt att byta däck. Bythjul gör det lätt för kunden genom att välja ut de bästa däcken på marknaden. I samarbete med Airmee erbjuds du snabba och klimatanpassade leveransmöjligheter som gör valet enkelt.

Airmees snabba och smidiga hemleveranser erbjuds nu i: Stockholm, Göteborg, Malmö, Lund, Uppsala, Västerås, Enköping, Jönköping, Borås, Linköping, Norrköping och Växjö. När du väljer Airmee som leveransalternativ får du en länk till en spårningssida där du enkelt kan anpassa din leverans om något oväntat skulle dyka upp. Airmee håller dig även uppdaterad om vart leveransen befinner sig via SMS. Dina varor levereras direkt hem till din dörr, följ din beställning i realtid direkt i mobilen.

• Klimatkompenserad hemleverans med bud (ej till verkstäder)
  • Levereras till dig under kvällstid kl 17-22
  • Tillgängligt i ett flertal storstäder
  • Airmee erbjuder möjligheten att följa bilen i realtid för en mer exakt leveranstid

• ”Vi ser att det är ett mycket uppskattat erbjudande hos våra kunder och att det är en service som fungerar väldigt bra”
    berättar Roger Bjelvenius, Supply Chain Director på Bythjul. ”Vi gläder oss därför mycket åt att Airmee nu utökar sitt leveranserbjudande och att vi därför kan öppna upp fler orter där kunden har möjligheten att välja deras miljövänliga hemleverans.”

När du byter från vinter- till sommardäck med Bythjul sparar du både tid och pengar. Boka och betala din verkstadstid redan vid köptillfället för en ännu smidigare affär. Bythjul erbjuder ett brett sortiment med över 25 000 olika produkter av bildäck, fälgar och kompletta hjul. Lagret i Stockholm lagerhåller omkring 100 000 varor från välkända leverantörer som under lång tid visat att de kan upprätthålla en hög kvalitet. Har du frågor om din beställning så är support på flytande svenska, norska, finska och engelska aldrig mer än ett telefonsamtal eller e-postmeddelande bort.

Presskontakt:
    Frida Karlsen