Nicklas Svensson och Anton Kindeskog har båda lång erfarenhet inom byggbranschen. Foto: C3C Engineering

Nicklas Svensson och Anton Kindeskog nya projektledare på C3C

Med två nya medarbetare på plats satsar C3C nu vidare med full kraft inom sektorerna för Energi & miljö och Infrastruktur. Det är Nicklas Svensson och Anton Kindeskog som förstärker organisationen med huvudsaklig placering i Västerås respektive Växjö.

– Det jag framför allt lockades av var den kreativa miljö som präglar C3C, säger Anton Kindeskog.

Både Nicklas Svensson och Anton Kindeskog kommer att arbeta som projektledare för projekt med höga krav på innovativa lösningar i samordningen med kund. Några av deras första uppdrag för C3C blir materialfickor på den nya biogasanläggning i Mönsterås, nya murar för bland annat ökat bullerskydd hos Borås Energi och en ny lagerhall åt Ragn-Sells i Umeå.

– För mig som trivs bra med att hantera större projekt känns det spännande att börja arbeta med C3C:s blocksystem. C3C är duktiga på att kombinera olika material och erbjuda många varianter av hallar och andra byggnader. Det gör också att man har byggt upp en bred kundbas, säger Nicklas Svensson.

Nicklas Svensson och Anton Kindeskog har båda lång erfarenhet inom byggbranschen – Nicklas kommer närmast från Riksbyggen där han varit projektchef, medan Anton kommer från JSB där även han arbetade som projektchef.