Fynda Chloes it-väska Paddington på shoppingsajt för medlemmar

Chict och stilfullt – Chloés ”Paddington” är it-väskan framför alla andra, som används av bland andra Sienna Miller, Kate Moss och Gisele Bündchen. Under en begränsad period kan du nu köpa väskan till ett unikt medlemspris, långt under det ordinarie.

Det är medlemssajten Campadre som nu inleder en kampanj med ”The Paddington Bag” och andra accessoarer från Chloé. Kampanjen startar klockan 18.30 idag, tisdag 4 maj och pågår i fem dagar.

Under veckan startar också kampanjer med bland annat skor från Replay, solglasögon från Calvin Klein och mode från svenska Pudel.

Campadre är Sveriges första ”Private Shopping Club och erbjuder eftertraktade varumärken 30-70 procent under ordinarie priser genom korta kampanjer. För att handla måste du vara medlem, vilket är gratis - men antalet medlemskap är begränsat.

Du hittar medlemssajten på www.campadre.com.

Pressbilder finns på www.campadre.com/press/press-photos/.

För mer information, vänligen kontakta:
Krister Mossberg, vd Campadre, tel: 0709-51 57 51, e-mail: krister@campadre.com

Emilie Thorsén, pressansvarig Campadre, tel: 0709-51 57 56, e-mail: emilie@campadre.com

• Mode

• shopping
  • shopping online
  • it-bag
  • it-väska
  • eventshopping
  • campadre
  • private shopping club
  • desingmärken
  • märkeskläder
  • mode
  • paddington
  • chloe
  • chloé

Campadre är Skandinaviens första och största ”Private shopping club”, med över 250 000 medlemmar. Sen februari 2009 erbjuder Campadre mode, heminredning, resor och andra livsstilsprodukter från eftertraktade varumärken upp till 70 procent under ordinarie butikspris. Varorna säljs genom tidsbegränsade kampanjer och endast till medlemmar. Medlemskapet är kostnadsfritt, men antal medlemskap är begränsat. Namnet Campadre är en sammanslagning av spanskans ”compadre” (vän) och engelskans ”campaign” – vän av kampanjer.

Emilie Thorsén

Presskontakt Pressansvarig +46 709 51 57 56