Caparol utmanar Sveriges alla målare i action-tävlingen Work Hard Stay Healthy Challenge!

Caparol bryr sig om målarnas arbetsmiljö och hälsa. Vi fokuserar på att utveckla förnyelsebara produkter med miljöhänsyn och vi är först med konserveringsmedelsfri vägg- och takfärg. Vi vill ge alla målare de bästa förutsättningarna för att hålla sig i god form och orka prestera maximalt både på jobbet och på fritiden.

Nu utmanar Caparol Sveriges alla målare, målerier och måleristudenter i tävlingen: WORK HARD STAY HEALTHY CHALLENGE!

Tävlingen arrangeras i samarbete med ActionRun och är Sveriges största och roligaste hinderbana i stadsmiljö och är byggd för att passa alla, oberoende av träningsbakgrund! Tävlingen lockar tusentals deltagare och stora mängder med publik och att tävlingen avgörs mitt i city bidrar till en fantastisk stämning.

Caparol bjuder på anmälningsavgiften för ett lag med 3 personer från varje måleri. Anmälan sker på caparol.se/challenge. Ett lag måste bestå av minst 3 personer och tävlingarna går i Borås, Malmö, Kalmar, Västerås och Stockholm och Norrköping.

Anta utmaningen och anmäl ditt lag redan idag!