Allt Om Bröllop skaffar säljbolag

För första gången tar Allt om bröllop in en partner för att utveckla produkten och driva försäljning.

- När vi började för 20 år sedan revolutionerade vi bröllopsmarknaden för att vi började prata med brudparen istället för leverantörerna, berättar Jens Christiansen som är chefredaktör för Allt om Bröllop.

Tidningen är mest känd som ett lyxigt magasin som handlar om precis just sitt namn- Allt om Bröllop. Allt om Bröllop är printbaserad och den främsta fördelen är den långa liggtiden och också lästiden. Nu utvecklas också digitala produkter för att skapa en bra annonsmiljö för annonsörerna.

CAPE Media kommer ta hand om annonsförsäljningen i Allt om Bröllop och genom utveckling av befintliga digitala produkter och erbjudanden.

- Det här är en otroligt spännande marknad som vi tror att det går att göra mycket mer med, säger Adam Harletun på CAPE Media. Människor som gifter sig skaffar ju också barn, husdjur, köper hus som ska inredas och renoveras. De spelar kanske golf eller vill lära sig mer om vin eller vegansk mat. På så sätt ser vi jättefina synergier med våra andra produkter inom Hus & Hem och även livsstil.

- Vi kommer jobba väldigt nära CAPE Media för att utveckla produkten och lära oss mer om målgruppen. Det här ska bli kul, säger Jens.

___

Kontaktpersoner:

Adam Harletun, Affärsutvecklingschef CAPE Media

adam.harletun@capemedia.se

Jens Christiansen, Chefredaktör Allt om Bröllop

jens@alltombrollop.com

• Underhållning

• bröllop
      • annonsör
      • alltombröllop
      • medier
      • nyheter
      • annonsera
      • uppdrag

CAPE Media är ett mediebolag som jobbar med uppdragsförsäljning, medieproduktion och affärsutveckling.

Adam Harletun

Presskontakt Affärutvecklare +46 707 35 2934