Carotte Back to the Office - Dags att återsamla teamet

Pressmeddelande -

Back to the Office - I höst är det dags att återbygga teamen och företagskulturen

NÄR DET ÄR DAGS ATT TRÄFFAS IGEN EFTER ATT HA ARBETAT PÅ OLIKA PLATSER UNDER CORONATIDEN SÅ BEHÖVER TEAMET SAMLAS FÖR ATT ÅTERIGEN BYGGA LAGANDAN.

När hösten drar igång arbetar vi förhoppningsvis återigen på våra kontor. Vi får äntligen träffas och under våren har vi insett att vi är som mest effektiva när vi får samarbeta irl. Och vi har längtat efter att få hänga med våra arbetskompisar och den gemenskap som vi har på företaget.

"BACK TO THE OFFICE"

Carotte har tagit fram ett koncept som kallas ”Back to the Office. Det är ett koncept där vi kommer till ert kontor och iscensätter ett skönt mingel kombinerat med inspiration och information. Detta kan genomföras för hela kontoret eller avdelningsvis allt beroende på era önskemål och rådande restriktioner.

TEAM WORK MAKES DREAMS WORK - INSPIRATION & FRAMTID

När vi samlas igen så är behovet av information stort; vad har hänt på företaget under tiden vi arbetat hemma, vad händer närmaste tiden och vad är fokus på lång sikt. Detta är ett bra tillfälle att samla medarbetarna för att informera och inspirera. Vi hjälper er med allt som behövs för att kunna hålla en proffsig presentation på hemmaplan. Vi kan även erbjuda talare som talar om vikten av team i förändringstider och hur vi ska göra för att återbygga kulturen och teamet

SMAKFULLA UPPLEVLESER - MAT & DRYCK

Vi erbjuder allt från canapéer, bufféer till grillkväll med egen kock. Vi skräddarsyr helt enligt era önskemål. Självklart med ansvarsfull servering så vi även fortsättningsvis tar ansvar för social distansering och i enlighet med rådande rekommendationer. Våra bartenders sköter baren och håller drycken kyld.

MUSIK & UNDERHÅLLNING

Vår DJ preppar med musik för alla medarbetares musiksmaker. Vi kör en interaktiv musikquiz i lag och en rolig ”Gissa hemmet” tävling för att knyta an till tiden hemma.

KONTAKTA OSS FÖR MER INFORMATION

Vi skräddarsyr allt utifrån era behov och eftersom vi är Carotte House of Taste, så har vi allt under ett och samma tak. Det gör att vi har väldigt flexibla avbokningsvillkor. Vi hjälper er med planeringen av återgången till arbetsplatsen så detta sker på ett ansvarsfullt sätt och i enlighet med alla då rådande restriktioner. Allt för att återskapa teamkänslan, kulturen och för att alla medarbetare ska få en bra start när ni väl är tillbaka på kontoret igen. Vi gör planeringen innan sommaren så vi är redo att trycka på startknappen och vara snabba när datum väl är satt.

Kontakta oss så planerar vi tillsammans.

Lotta Karlsvärd lotta@carotte.se 0701-49 99 87

Martin Mellgren martin@carotte.se 0766-31 94 47

Regioner

Carotte grundades 1982 och är idag en av Stockholms snabbast växande och största företagsgrupper inom möten, catering och service med en samlad omsättning över 100 MSEK på årsbasis, 60 medarbetare på heltid och 500 på deltid. Koncernen består av de 4 dotterbolagen Carotte Catering AB, Carotte Event AB, Carotte Staff AB och Carotte Deli AB och ägs sedan 2019 av bröderna Christian och Magnus Mertzig. Besök www.carotte.se för mer information.

Alexandra Bultén Sjöholm

Presskontakt Marknadschef Carotte Group 070 525 66 00 www.carotte.se

Carotte

Carotte är en av Sveriges snabbast växande företagsgrupper inom Facility Services med fokus på möten och upplevelser. Med nyskapande catering, restaurang, event, bemanning, kontorsservice & lokalvård skapar vi attraktiva arbetsplatser och evenemang. Carotte har kontor i Stockholm, Göteborg och Jönköping och kunder över hela Sverige.

Carotte
Tegeluddsvägen 92