Lyckade dagar för Carryline på SCANPACK, Svenska mässan

Lyckade dagar för Carryline på SCANPACK, Svenska mässan

Efter att den stora ScanPack mässan med anledning av Corona varit inställd de senaste åren, så blev denna upplaga en fullträff för Carryline från Kungälv. - Det kunde inte blivit bättre, säger Björn Eriksson från Carryline.

I sedvanlig ordning bjöd företaget in samtliga sina distributörer från världens alla hörn och slog ihop ScanPack mässan med sin globala säljkonferens. Dagarna blandades mellan konferens i Carrylines fabrik i Kungälv och besök på mässan i Göteborg.

Av förklarliga skäl har vi haft begränsade möjligheter att träffas under pandemin men nu var energin på topp. Med flertalet nya projekt inplanerade, ser vi nu alla ljust på framtiden och distributörerna var naturligtvis nöjda med att få se prototyper av framtidens produktlanseringar, men framförallt var det mycket uppskattat att träffas, utbyta erfarenheter och umgås igen.

ScanPack är ju något av "hemmamässa" för Carryline och det var faktiskt på denna mässa vi för första gången visade upp våra unika produkter för omvärlden. Något som sedan dess fortsatt och blivit en tradition.

Det är alltid lika roligt att visa marknaden morgondagens produkter, avslutar Björn som för övrigt just nu planerar inför företagets medverkan på InterPack i Dusseldorf, en internationell mässa som går av stapeln i Maj 2023.

Se gärna filmen från ScanPack mässan här