Cartina på plats i Almedalen!

Cartina har tagit fram en spännande studie om framtidens konsumtionsmönster år 2025 som kommer att presenteras under ett seminarium i Almedalen. Syftet med studien är att skapa förståelse för hur framtiden kan komma att se ut och utveckla insikter som hjälper företag att skapa en framtidssäkrad strategi. Studien kombinerar insikter från framstående näringslivsprofiler, startups, forskare samt konsumenter med befintlig research på området. Scenarioplaneringsanalys har använts som metod för att definiera fyra spännande framtidsscenarier som beskriver konsumtionsbeteenden och vardagslösningar i framtiden.

Under seminariet i Almedalen kommer en paneldebatt med nyckelpersoner från olika branscher att äga rum. Medverkande är bl.a. ICA, Urb-it och WWF. Det kommer även vara en mer interaktiv del där gäster har möjlighet att ställas inför de olika framtida scenarierna och diskutera möjligheter och utmaningar i respektive.

Missa inte chansen att delta i seminariet den 6 juli. Begränsat antal platser. Mer info finns i Almedalsprogrammet och på vår hemsida.

Anmäl er här.

• transformation
  • digital strategi
  • almedalen
  • creating the curve
  • digitalt och hållbart
  • data
  • interaktion
  • automation
  • retail
  • framtid
  • digitalt
  • digitalisering

Cartina är en ny typ av managementkonsultbolag fokuserade på digital strategi och transformation. Vår djupa förståelse för det digitala i kombination med vår omfattade erfarenhet inom managementområdet ger oss möjlighet att hjälpa företag omvandla digitala möjligheter till hållbara och lönsamma affärsmöjligheter samt inspirera till digitalt ledarskap.

Läs mer på Cartina.se

Följ oss gärna på: