Äntligen kommer International food festival till Örebro

Äntligen kommer International food festival till Örebro

Äntligen kommer ”International food festival” till Örebro.
Under fem hela dagar på Järntorget får ni uppleva mat från världens alla hörn.

Örebro är först ut på denna populära matmarknadsturné genom Sverige och detta vill ni inte missa. De har länge sett framemot att besöka oss Örebroare och nu äntligen är det dags.

Kom till Järntorget 3-7 maj mellan 10-19 vardagar och 10-17 under lördagen.

-Vi ser med spänd förväntan framemot detta event och det är så kul att Örebro nu är en anhalt i deras turnéplan, säger Sandra Bandick Magnusson, projektledare City Örebro.
-Vi och handlarna är lyckliga över att få komma till Örebro, alla är på väg och längtar att få komma igång med IFF 2022, säger Francois-Xavier Mauraisin ,Geraud Markets Sweden AB

Media är välkomna på provsmakning 3 maj kl. 11:40 på Järntorget. Anmäl er till robert.norrhede@groupegeraud.se

City Örebro är en ekonomisk förening som ägs av sina medlemmar som främst utgörs av fastighetsägare, handlare, restauranger, caféer, hotell samt övrig kommersiell service i city. Örebro kommun stöttar vårt arbete för en levande och attraktiv stadskärna. Vår vision är att Örebro stadskärna skall upplevas som den lilla storstaden, nära till allt med personlig storstadspuls.