Lördagsskoj i city

Lördagsskoj i city

Nu slår vi upp dörrarna för lördagsskoj i city.

I ett samarbete med Esswege Fastigheter som håller med en tom lokal i väntan på en ny hyresgäst, arrangerar vi lördagsskoj, ett nytt koncept i city.

”Äntligen kan vi presentera vår tillfälliga pop-up mötesplats som vi tror kommer göra succé på Drottninggatan. Detta är ett nytt koncept för oss på City Örebro att jobba med evenemang fortsätter Therese Södergren, projektledare för lördagsskoj, vi hoppas på många besökare och glada barn!”

I lokalen på Drottninggatan 30 i Örebro arrangeras lördagsskoj, ett evenemang som äger rum den sista lördagen i månaden under våren, med start den 27:e januari klockan 11.00-14.00 där allt är kostnadsfritt.

Lördagsskoj kommer att innehålla allt från pyssel till meet and great med kända maskotar. Vi ser en möjlighet i att skapa en mötesplats för den yngre målgruppen i mån om att alla ska kunna känna gemenskap och glädje. I och med att det är ett nytt koncept som vi arrangerar, har vi en strävan efter att alltid kunna utveckla och förbättra lördagsskoj samt organisationen.

Samma tid gäller för samtliga lördagar klockan 11.00-14.00.

Planerade datum:

27 januari - Pyssel och popcorn

24 februari - Meet and great med Fåret Shaun

23 mars - Meet and great Bing och Flopp

27 april - Träffa Biet Maya och plantera en blomma

Vi uppdaterar konceptet allt eftersom och anpassar oss efter möjligheter.

Plats: Drottninggatan 30 i Örebro, håll utkik efter City Örebro flaggor.

City Örebro är en ekonomisk förening som ägs av sina medlemmar som främst utgörs av fastighetsägare, handlare, restauranger, caféer, hotell samt övrig kommersiell service i city. Örebro kommun stöttar vårt arbete för en levande och attraktiv stadskärna. Tillsammans för en stad full av liv!