Alla nominerade till våra olika priser

Vilka vinner i år?

​City Örebros årliga branschfest slår rekord i antal gäster även i år:

- I år har intresset varit större än någonsin och ikväll fyller vi Makeriet till bredden med medlemmar och partners, säger Nina Dahlström eventansvarig på City Örebro.

Under kvällen delas det ut priser i olika kategorier där örebroare har nominerat sina favoriter i de olika kategorierna.

Priserna som delas ut är:

• Årets Bemötande 2019
  • Årets butik 2019
  • Årets Café och restaurang 2019
  • Årets Fastighetsägare 2019
  • Årets Nykomling 2019

För varje pris finns separata jurygrupper som oberoende av varandra har bedömt alla varje kategori för sig.

Syftet med Branschfesten har redan från början varit att skapa en festligare plats för möten och nätverkande samtidigt som vi vill passa på att belöna duktiga företagare och lyfta fram goda exempel, säger Stina Storm VD på City Örebro.

- Vi vill visa på andra sätt att nätverka. Vem vet du kanske finner din nya bästa vänöver en pingismatch, säger Sandra Bandick, event och Marknadskoordinator på City Örebro.

City Örebros Branschfest sker i år för 13e året i följd.