Cernera bjuder in till namntävling för M2 Center

Cernera bjuder in till namntävling för M2 Center

Jönköping står inför en spännande förändring då det välkända handelsområdet vid E4:an, tidigare känt som Eurostop eller senare M2 Center, ska få ett nytt namn. Cernera tar nu ett unikt initiativ genom att bjuda in till en namntävling där det vinnande förslaget kommer att bli den nya beteckningen för detta framträdande landmärke.

Tävlingen är öppen för alla och erbjuder en unik möjlighet att bli historisk och påverka ett av Jönköpings landmärken. Intresserade kan skicka in sina förslag via webbplatsen vadskajagheta.se fram till den 2 juni. Röstningen på de föreslagna namnen är öppen till den 9 juni, och det vinnande namnet kommer att offentliggöras under midsommarveckan. För att göra tävlingen ännu mer lockande, utlovas presentkort på handelsområdet till den vars namnförslag väljs som vinnare.

Vi ser detta som en fantastisk möjlighet att fördjupa vår relation med alla boende i och runt Jönköping, säger Henrik Lideberg, marknadschef på Cernera.

Cernera ser fram emot engagemanget från Jönköpingsborna och är övertygade om att det nya namnet kommer att bära en stark känsla av tillhörighet och stolthet. Tävlingen är bara början på vad som ska bli en ny era för fastigheten.