​Första vinnaren av Joker Millions Jackpott hämtar hem över 7 miljoner kronor

Fredag, 18 september 2015 – den första jackpotten i spelet Joker Millions från Yggdrasil Gaming vanns under onsdagen av en lycklig spelare från Norge som gick hem med en livsförändrande summa på över 720 000 euro, drygt 7 miljoner svenska kronor på EuroSlots.

Detta är första gången som den progressiva jackpottslotten Joker Millions storvinst fallit ut sen lanseringen i mars, och för den norske spelaren vid namn Kim tog det en knapp halvtimme att vinna över 720 000 euro.

- Jag vill verkligen gratulera vinnaren, och jag är extremt glad för hans skull, säger Fredrik Elmqvist, CEO på Yggdrasil Gaming. Detta är anledningen till att folk spelar på progressiva jackpottar och det känns fantastiskt att kunna betala ut en jackpott som denna. Även för oss är detta en stor upplevelse. Joker Millions är vår första progressiva jackpott och har fängslat både oss och våra partners.

Joker Millions finns idag hos sex operatörer och Yggdrasil välkomnar ytterligare aktörer som vill ta del av Joker Millions fantastiska spelupplevelse. Kim Larsen, norgechef på EuroSlots lägger till:

- Vi vill naturligtvis gratulera vinnaren till en magnifik vinst, och det är extremt roligt för oss att kunna dela ut jackpottar på den här nivån. Joker Millions är ett av våra mest populära spel, och jag är säker på att vinster som denna bara kommer att öka dess popularitet än mer.

För mer information om Yggdrasil Gaming och EuroSlots, besök respektive företags hemsida.

• cherry ab
  • spel