Frösö Park Spa bjuder in till morgonspa under hösten

Frösö Park Spa bjuder in till morgonspa under hösten

Nu välkomnar Frösö Park Hotel och Frösö Park Spa sina gäster till en ny och härlig morgonritual. Frösö Park Spa som under året fått ännu större ytor för avkoppling och återhämtning bjuder från måndag 10 oktober in till tidigt morgonspa för såväl hotellgäster som lokala spagäster. Konceptet lockar den morgonpigge eller den som vill ge sig själv en ny hälsosam rutin i vardagen.

- Vi kommer från måndag för första gången sedan vi öppnade Frösö Park Spa att bjuda in till riktigt tidigt morgonspa. Nu när dagarna blir kortare och vi har färre soltimmar så tycker vi det är det extra viktigt att ladda på med må-bra aktiviteter som fyller på med energi och endorfin. I vårt spa på 1200 kvm bygger allt på de goda hälsoeffekterna som kommer av att varva varmt och kallt. Kombinationen sätter igång flöden i kroppen, väcker muskler till liv och främjar både blodtryck och sänker stressnivåerna. Vi ser verkligen fram emot att välkomna gästerna till en riktigt bra start på dagen och veckan, berättar Jeannette Jansson, Spachef, Frösö Park Spa.

Frösö Park Spa bjuder in till morgonspa 07.00-10.00, måndagar med start 10 oktober. För mer information och bokning, se här >>