Cirkus Cirkör introducerar drop-in-cirkusträning för vuxna

Cirkus Cirkör introducerar drop-in-cirkusträning för vuxna

Tratpets istället för trappmaskin. Cirkus Cirkör introducerar nu drop-in-träning i cirkus för vuxna. Det passar både för den som tränat en tid eller den som nyss har upptäckt nycirkus. Upptäck den mångsidiga nycirkusträningen eller utveckla dina favorittrick. Du tränar akrobatik, jonglering, trapets, lina och tyg när du kan och har lust.

Förutom att cirkusträningen är lustfylld och får dig att utmana dig själv är den oerhört mångsidig. Du tränar styrka, smidighet, koordination, koncentration och balans. Cirkus Cirkörs erfarna artister och pedagoger finns på plats för att coacha och ge tips om hur du bäst kan utveckla och maxa din träning både fysiskt och mentalt.

Cirkusträningen äger rum i Cirkus Cirkörs stora cirkushall som dagtid är repetitionslokal för Cirkus Cirkörs föreställningar och träningslokal för cirkusstudenterna på Dans- och Cirkushögskolan och cirkusgymnasiet.

Tider
Onsdagar från 14 september - 14 december kl 18.15-20.15 (ingen föranmälan krävs)
180 kr/gång, 12 tillfällen.
Cirkushallen / Subtopia, Rotemannavägen 22, Norsborg. T-bana Alby

För mer information oskar@cirkor.se