Bloom. Foto Klara G

Nya datum för Cirkus Cirkör på Södra Teatern

Nu släpps nya datum till Cirkus Cirkörs föreställning Bloom som ställdes in på grund av Coronaviruset. Den nya spelperioden för Bloom på Södra Teatern i Stockholm är 26 december 2020 till och med 31 januari 2021.

Familjeföreställningen Bloom gjorde succé på Södra Teatern under 2019 och en ny spelperiod var inplanerad under maj och juni 2020. Tyvärr fick den avslutande delen av Blooms vårturné ställas in på grund av Coronapandemin. Nu presenteras nya datum för en spelperiod från den 26 december 2020 tillochmed 31 januari 2021 spelas Bloom på Södra Teatern.

Tidigare biljetter gäller
Köpta biljetter till Blooms planerade föreställningar på Södra Teatern 2020 flyttas över till den nya spelperioden. Fram till och med 6 maj är det även möjligt att få sin biljett återbetald.  Alla biljettköpare kommer kontaktas av Södra Teatern för mer information angående biljetterna.

Bloom
Föreställningen är sextio minuter lång och passar för hela familjen (från 4 år). I Bloom kommer artisterna bland annat flyga genom luften, balansera 6 meter ovanför marker, svinga sig i trapets och rep, utföra parakrobatik och hänga i både hår och tänder!

Internationell ensemble
Bloom har en ung internationell ensemble med artister från Schweiz, Tyskland, Skottland och Costa Rica och två regissörer från Frankrike och Finland. Fyra av de fem artisterna tog examen från Dans och Cirkushögskolan i Stockholm 2018. För regi står Sade Kamppila och Julien Auger från Circus I love you.

Henrik Sundin
Marknadsförare/Projektledare Cirkus Cirkör