SPARKS. Fotocredit: Anna Webber

ALBUM. Sparks 24:e album "A Steady Drip, Drip, Drip" ute idag!

Ron och Russell Maels karriär är en fläckfri lektion i hur man kan hålla sig konstant intressant i femtio år. Med dagens släpp av sitt tjugofjärde studioalbum "A Steady Drip, Drip, Drip" går duon in i sitt sjätte decennium.

I år sker också den efterlängtade premiären på “Annette”, den första engelskspråkiga filmen från den banbrytande franske regissören Leos Carax (Holy Motors, Pola X). Manus är skrivet av Ron och Russell Mael och huvudrollerna innehas av Adam Driver och Marion Cotillard. Dessutom lägger regissören Edgar Wright (Shaun of the Dead, Hot Fuzz, Baby Driver) just nu sista handen vid den Sparks-dokumentär som varit under produktion länge.

Fullmatad engelsk albumbiografi, signerad Simon Price >>> HÄR <<<

LYSSNA PÅ "A STEADY DRIP, DRIP, DRIP"

VIDEO/focus track: Lawnmower

PRESSBILDER fotocredit: Anna Webber

FACEBOOKINSTAGRAMYOUTUBESPOTIFY

PR-kollektivet Södermalm har blivit Clap Your Hands AB - en artistagentur som erbjuder strategisk och kreativ PR/kommunikation, varumärkesbyggande, projektledning och rådgivning inom främst musik, nöje, kultur & livsstil.

Birgitta Haller | Clap Your Hands AB