EP. Therese Åkesson släpper  EP:n “Akustisk session”

EP. Therese Åkesson släpper EP:n “Akustisk session”

Therese Åkesson är singer/songwritern som skapar drömmande låtar med personliga texter, på nya EP:n “Akustisk session”” har hon gjort nya versioner på sina tidigare singlar som ger oss en skörhet och de där små bristerna som händer under liveinspelning. Låtarna har blivit precis så perfekt operfekta som de ska vara!

”Alla tre låtarna är som en finstämd inre resa i att hitta hem till mig själv. Det går från attraktion och förälskelse i ”Snedsteg”, en natt som bara hände, till en vacker morgon med någon du tror att du älskar i covern ”Jag ger dig min morgon” och avslutas i den upplyftande ”Fjäril” som handlar om förlåtelse, släppa gammalt bagage och känna lätthet i hjärtat.” berättar Therese.

LYSSNA HÄR

Therese musik har uppmärksammats i etablerade musik- och hälsoforum för hennes personliga finstämda texter som talar till människors inre tankar och känslor samt för hennes passion för yoga/välmående. Hon har två album, en EP och flera singlar i ryggen.

FACEBOOK | INSTAGRAM | HEMSIDA

Regioner

HÄR i vår spellista på Spotify hittar du aktuell musik från oss.