Omslag: "Magic"

NY SINGEL. Kylie lyser upp pophimlen i höstmörkret med nytt magiskt alster

Do you, do you, do you... do you believe in magic?

Den 6 november släpper Australiens superstjärna Kylie sitt 15:e studioalbum "DISCO". Titeln på den kommande fullängdaren skvallrar om en skiva som innehåller färgsprakande låtar och glittriga danspärlor. I juli släpptes ett första smakprov i form av singeln "Say Something". Låten har i dag strömmats över 18 miljoner gånger världen över och visar att Kylie fortfarande vet var popskåpet ska stå.

Nu lyser Kylie återigen upp pophimlen med ytterligare ett alster - "Magic" - en medryckande feel-good-låt som lättar upp i höstrusket.

Lyssna här. <<<

Tillsammans med den kreativa chefen Kate Moross och regissören Sophie Muller har Kylie skapat albumets visuella koncept. I videon "Say Something" bjuder de tittaren på en kalejdoskopisk rymdresa. I kväll kl 20.00 är det dags för premiären av videon till nya singeln "Magic".

Se premiären här. <<<

Kylie Minogue online: