NY SINGEL. "Man vet aldrig om det är sista festen" - Josefinito och Johar Untz aktuella med "Año Nuevo (Fiesta 4-ever)"

Josefin "Josefinito" Johansson och Johar "Untz" Bendjelloul har inte bara vunnit tävlingsprogrammet På Spåret tillsammans, de har även släppt flertalet eurotechno-inspirerade singlar ihop. I somras gjorde Josefinito feat. Johar Untz ett bejublat framträdande i Allsång på Skansen med låten "C U in B3RLIN". Nu är de tillbaka med ännu ett färgsprakande alster - denna gång nyårspärlan "Año Nuevo (Fiesta 4-ever)", skriven av Josefin, Johar och producenten Robin Rudén.

Josefinito om nya singeln:

"Efter tolvslaget är drinkarna ljumma, fyrverkerierna brända och man inser att livet är exakt likadant som för en timme sen. Då är det lika bra att festa på, man har så roligt man gör sig. När kalender byter siffra känns det alltid bra att göra sig av med onödiga vanor och rensa ut det gamla. Nytt år - ny kille! Nyårskalas har en grundton av domedagskänsla, man vet aldrig om detta är den sista festen. Då blir det ännu mer akut att göra slut med det förflutna, vi lever bara nu!"

Lyssna på ""Año Nuevo (Fiesta 4-ever)" här.

Instagram I YouTube I Spotify

Malin Cederholm