NY SINGEL. Singer/songwritern Cicci Landén släpper den vackra och personliga singeln “Over Again”

Idag kommer singer/songwritern Cicci Landéns nya och mycket personliga singel “Over Again”, där Ciccis röst, texten och Amir Alys produktion ger oss en både vacker och emotionell låt.

LYSSNA HÄR

“I min närhet finns det människor som behandlar sina närmsta illa men som förnekar att det är så. Vi som står vid sidan av ser allt så tydligt medan de inte varken ser sin egen del i konflikten och att de gör precis som deras nära har gjort, att historien upprepar sig. Om och om igen. Den här låten är en berättelse till alla de som är inne i den här typen av relation och jag hoppas att den får lyssnaren att kanske tänka om; livet är för kort för att ge den här typen av konflikter utrymme.” säger Cicci Landén.

Cicci Landén gör musik i genren Americana – en mix av country, blues och singer/songwriter, med mycket själ - där den röda tråden är melodierna och texterna om livet som ackompanjeras av hennes röst. Hon har släppt två album och flera singlar - “Over Again” är hennes tredje singel i år.

FACEBOOK | INSTAGRAM | SPOTIFY | YOUTUBE

För mer info om och/eller kontakt med Cicci Landén kontakta oss på Clap Your Hands.

Regioner

HÄR i vår spellista på Spotify hittar du aktuell musik från oss.