NYTT ALBUM. Kylie släpper “DISCO: Guest List Edition”

NYTT ALBUM. Kylie släpper “DISCO: Guest List Edition”

Idag släpper Kylie albumet “DISCO: Guest List Edition” - en ny version av albumet från 2020 som innehåller helt nya låtar inspelade med den brittiske artisten Years & Years, discolegenden Gloria Gaynor och popsensationen Jessie Ware tillsammans med tidigare outgivna remixversioner av albumspåren. Självklart finns här också förra årets samarbete med Dua Lipa; “Real Groove (Studio 2054 Remix)”.

LYSSNA HÄR

Kylies femtonde skiva “Disco” släpptes över hela världen förra året och fick fina recensioner; bland annat en fyra i DN, Metro UK skrev: an irresistible tonic to real life. Thank God for Kylie Minogue’ och gav albumet en femma. The Observer skrev “he ultimate rescue remedy” och gav det en fyra

“DISCO: Guest List Edition” kommer i flera olika format; digitalt, CD och vinyl. Fans kommer också få möjligheten att för första gången få återuppleva förra årets otroliga livestream “Infinite Disco” på Deluxe-versionen som kommer innehålla tre CDs, en DVD & en Blu-ray.

För mer information om det nya släppet se gärna den engelska pressreleasen som är bifogad.

HEMSIDA | FACEBOOK | INSTAGRAM | YOUTUBE | SPOTIFY

HÄR i vår spellista på Spotify hittar du aktuell musik från oss.